DRC medlemspris: 1.200kr/år

(eller hvad der svarer til 100kr/måned - INGEN BINDING)

Få overblik over jeres KEMI

Få overblik over jeres kemikalier og lav risikovurderinger samt arbejdsprocesser
nemt og struktureret.
Arbejdsprocesbeskrivelser: Perfekt til instruktion / oplæring af medarbejdere
samt til onboarding ved nyansættelser.

DRC og AMOpartner har indgået et samarbejde omkring arbejdsmiljø

DRC og AMOpartner har indgået et samarbejde omkring arbejdsmiljø. AMOpartner tilbyder dig og din restauration et komplet og brugervenligt system, som online kan styre hele processen omkring bl.a. Kemisk APV, Datablade, Arbejdspladsvurdering og andre arbejdsmiljørelaterede opgaver.

Med AMOpartner får du fuldt overblik over arbejdsmiljøet, og kan nemt og hurtigt oprette og udsende de lovpligtige APV’er, herunder kemisk APV, som blev vedtaget ved lov i juli 2019.

AMOpartner slår sig på at kunne tilbyde markedets mest brugervenlige og komplette system, der ved APV-undersøgelser fremhæver problemområder, kommer med løsningsforslag og laver automatiske handlingsplaner med opgavestyring.

10års erfaring kommer dig til gode

Som de eneste på markedet har AMOpartner APPs til både Android og iOS, hvilket gør det muligt for ansatte at få hurtig adgang til alle vigtige dokumenter, der lovmæssigt skal være til rådighed. Læs mere om samarbejdet mellem DRC og AMOpartner her, eller få uddybende information via den korte systempræsentation ovenfor.

Lidt “lir” omkring systemet!

Kemisk Risikovurdering

Markedets bedste online værktøj, der hjælper dig igennem processen. Foretag risikovurderinger på ganske få steps. Systemet hjælper dig til et færdigt resultet.

Alle dokumenter tilknyttes QR-koder.

Arbejdsprocesbeskrivelse

Opret nemt arbejdsprocesbeskrivelser og tilknyt dine kemikalier. Perfekt til instruktion og oplæring af medarbejdere.

Opret APV’er lynhurtigt

Opret nye APV’er på få klik og udsend til medarbejdere via Email. Udsend reminder/rykker på bare et enkelt klik.

Branchespecifikke APV-skabeloner ligger klar til brug

Ulykker og Nærved ulykker

Hold styr på nærved ulykker og indrapporter ulykker. Komplet sagsstyringssystem, hvor medarbejderne nemt kan indrapportere ulykker/nærved ulykker.

Personalehåndbog

Opret jeres egen personalehandbog og giv medarbejderne adgang uanset hvor de befnder sig. Perfekt til “onboarding“ af nye medarbejdere.

Elektronisk Arbejdsmiljømappe

Hold styr på alle dine lovpligtige datablade og brugsanvisninger via vores online dokumenthåndteringssystem. Vi har gjort det nemt for dig!

Alle dokumenter tilknyttes QR-koder.

Nemt at bruge

Markedets suverænt nemmeste system, så du uden forudgående kendskab kan komme i gang på få minutter.

Stor driftsikkerhed

Vi holder dig flyvende med topsikret og stabile servere, der udover at være GDPR compliant også giver dig stor fleksibilitet og et lynhurtig værktøj.

Adgang via alle platforme

Vi har naturligvis sørget for, at systemet kan tilgås på alle platforme, så du via din computer, telefon eller tablet altid har overblikket med dig.

Kontakt os

Kontakt os for spørgsmål eller hvis du blot vil høre mere om mulighederne

Skriv til os – vi svarer altid